Целта на консултантите на Кредит Навигатор е да ви помогнат да намерите най-подходящия за вас ипотечен кредит сред всички оферти на пазара. „Най- подходящия” кредит е този, който най-добре отговаря на вашите нужди на база информацията, която сте ни предоставили.
Какво да очаквате от вашия кредитен консултант
Консултантите на Кредит Навигатор са експерти в кредитирането които ще:
1. Обсъдят с вас нуждите и изискванията ви към кредита и ще набавят необходимата информация, за да започне процедурата по кандидатстване за кредит.
2. Анализират информацията, като съпоставят вашите изисквания с текущите условия на банките.
3. Предложат избор от различни кредити и банки кредитори.
4. Разяснят предимствата и недостатъците на предложените ви кредити.
5. Разкрият в детайли всички разходи (лихви, такси и комисионни) свързани със съответния кредит.
6. Помогнат при кандидатстването за кредит в банката, която сте избрали.
7. Следят статуса на вашия кредит и редовно ще ви информират за него от момента на кандидатстване до момента на усвояване на кредита.
8. В бъдеще ще ви помогнат, ако желаете да промените параметрите на кредита си. Обслужването на Кредит Навигатор продължава толкова дълго, колкото имате нужда.
Услугите на Кредит Навигатор са безплатни за клиентите.
Благодарение на професионализма и продуктовите познания на консултантите на Кредит Навигатор банките получават качествени и напълно окомплоктовани искания за кредит. Това спестява на банките време и пари, и им позволява да плащат на Кредит Навигатор за свършената работа.
Как вашия кредитен консултант се грижи за вашите интереси
Кредит Навигатор има прозрачна система за заплащане своите консултанти, което гарантира защитата на вашите интереси. Тяхното възнаграждение е едно и също, без значение какъв кредит и коя банка ще изберете. Това, заедно с факта, че Кредит Навигатор не предлага свои собствени продукти гарантира, че нашите консултанти са фокусирани върху намирането на най-подходящото за вас решение.
Нашите консултанти получават процент от размера на одобрения и отпуснат кредит. Кредит Навигатор плаща възнаграждението на консултантите си от комисионните, които получава от различните банки за доведени клиенти.
Как да отправите оплакване?
Ако сте обезпокоени относно състоянието на кредита си или смятате, че е била допусната някаква грешка, моля свържете се с вашия кредитен консултант. Ако не сте доволни от резултата или от начина, по който са се отнесли към вас, моля пишете на complaints@creditnavigator.bg и ние ще се погрижим да разрешим случая.
Защита на личните данни
Информацията, която предоставяте на вашия кредитен консултант се събира от името на Кредит Навигатор, който е регистриран по Закона за защита на личните данни. Вие не сте задължени да давате личните си данни и друга необходима информация, но в противен случай качеството на услугата ни ще бъде ограничено.
За да ви помогнем при получаването на кредит информацията, която ни предоставяте ще бъде препращана към банката/банките, които изберете.
Ако имате въпроси относно съхранението на личните ви данни, моля пишете ни на info@creditnavigator.bg